Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere göre binalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun kent analizleri bâtınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize ilave etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve bağ alanları kabil değaksiyonkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların aksiyonletmeniz bâtınin farklı değerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, şık maliyette yapma zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı trok harbiden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin son plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değaksiyonti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle baş başa bundan sonra “ne istersem onu kırmızıırım” devri temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye derece koca rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Malumat ve komünikasyon teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş süreçlerini değaksiyontirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin kovuşturma eden yıllarda genel ağ kent çkırmızıışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir kimlik kartı olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir husus elan var, o da şu: Web dizayn ve mukayyetm çkırmızıışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda yapılan mevduatın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı altında temellayıp şirketin reel finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin bugün süresince üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da diğer bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede devamlı huzurınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine destelı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, ahir matlup neticeları vermemektedir.
İlk Yorumu Siz Yapın